followers saye :')

omg! who sweet ? ohh my pandas :* so sweet

Oh Dear Final exam..

Assalamualaikum, Hi readers *lambai tangan* hey! i'm back :D eh i miss you so much :( Yes! you , you yang baca nih :')seriously *menangis* uwaaa haha.. sebenarnya kan kan  haha aku jealous tengok budak PMR! UNTUNG AH DAH FREEDOM!haha aku masih final exam lagi ! lahaiiii bila nak habis nih ? :( lamanya sebulan , hmmm kepada batch97 congrats anda dah berjaya menduduki PMR 2012 dgn jayanya, yeahhh congrats again *bagi penampar* opss haha eh jk. *hulur coklat* sweet tak tak? puihhh *muntah hijau* hahahah! k aku bosan tahap gajah gila bosan -.- eh ? ntaaa apa aku merepek nih....

okey next! hmmm kepada batch96 jgn jealous lah sbb dorang dh freedom, okey korang relax lah termasuk aku! haha sat gi kita pulak kan kan ? *ok sep* yeahhh *dancing* haha kepada batch yg lain pun sama final exam nih buat betul2 tau tau . nanti result okey itewww bg coolblog eh ? nak tak ? tknak pi sana main jauh2 ah! haha okey for batch95 , eh korang focus ahhh! SPM WEHH SPM!! haha do the best okey :)

hmmm okey aku busy study jee nih . hmmm hmmm :( haha takyah sedih sgt lah madihah! oh okey next time aku entry hot stories punya! tau tau sayang , k salam sayang dari saya untuk anda! muahhhh :* byeee

hai cute , thanks for reading :D