followers saye :')

omg! who sweet ? ohh my pandas :* so sweet

how feeling's today..

Assalamualaikum and Hi everyone! *lambai tangan*  i knew you're not gonna read my blog . Bored right? yes! haha sebab blog aku nih lama disingkirkan , mcm sarang tikus kan *tutup hidung* haha , haha sorry guys . hmmm aku busy jee itu lah makanyaaa -.- so... how you're life ? i hope everything's just fine.

           
Hmmmmm aku tak tahu lah apa yang aku rasa sekarang , hmm kekadang pun terfikir apa yang main difikiran aku . Aku sendiri tak fahami apa yang aku rasa, lol *bunyi cengkerik* see ? but this is a fact! haha :(
ntaaaa lah hanya Allah je faham perasaan aku sekarang . hmmm perasaan kita berbeza2 , terkadang kita akan paham perasaan dia , tapi sebenarnya kita tak kan paham isi hati dia , hmm diluar kita nampak jeee gembira padahal di hati nih sangat pedih , hmmm hidup bukan sempurna dan bukan semua nya indah . Yang baik datangnya dari Allah , yang buruk datangnya dari kelemahan kita sendiri kan. yeahhh aku akui kelemahan aku sendiri :') Apa yang kita rasa sekarang hanya mampu bersabar dan teruskan hidup . hmmm semua nak kebahagiaan kan ? hmm kita akan rasa kebahagiaan itu cepat mahupun pun lambat , percaya lah....wahai hati! usahlah bersedih... wahai airmata! usahlah kau menitis lagi....  
okey lah sampai disini sahaja aku mampu luahkan , k take care , Assalamualaikum


hai cute , thanks for reading :D