followers saye :')

omg! who sweet ? ohh my pandas :* so sweet

mhmm I need you :(

Assalamualaikum , Hi ? ehh serious lamakan aku tak update blog :/ mhmmm ye lah busy jeee ! ehh belum terlambat lagi kan ? "Salam Ramadhan to all muslims" semoga ramadhan tahun nih penuh nikmat , hey korang      jgn lupa kejar pahala banyak2 tau :) mhmmm k how are you ? i'm fineeee , hope u all dalam keadaan sihat walafiat ... InsyaAllah

mhmmmm i have many problem :'( ya Allah kuatkan hambamu nih ya Allah . hmmmm cuba korang bayangkan mhmmm siapa tak kecewa bf dulu yang kita sayang sekarang milik orang lain , k saya tahu tuh . mhmmm memang salah saya dulu sebab tak sedia dengan awak but mhmmm awak dah ada someone untuk jaga awak . k i'm happy but hati nih ahh , okey saya redha :( mhmm bila saya tengok awak dengan dia ya Allah serious saya menangis hmmm . mhmmm i still love him and i miss him so much :'( wehhh lupakan jee ahhh :'( *tarik pandabear* hmmmm maybe orang nampak aku selalu happy but dalam hati hanya Allah jee tahu :'(

 hmmm serious masalah lain banyak sangat aku pikir sampai mata aku nih naik lebam haha :'(  aku rasa macam dah kehilangan kawan , manaaaa ? hmm i need you :'( mhmmm mana someone yang selalu rapat dengan aku :'( hmmmm why aku rasa macam sedih gilaaa lah , macam takda yang peduli kan aku , hmmm *sigh* hmmm bila terasa diri kesepian awak selalu ada untuk saya but nowww! hmmm k i'm not alone , Allah always with me right ? hmm yes! aku tak perlu rasa sedih mcm nih , aku tahu semua nih ada hikmah . hmmm  hilang bf boleh lagi , tapi please aku taknak hilang kawan . don't leave me . i need you for the rest of my life ...... ya Allah aku harap aku tak kan kehilangan kawan yang aku sayang . hmmm k sekiannn

hai cute , thanks for reading :D